Flight cancelled and Bollywood movie - Reisverslag uit Bombay, India van Bianka Mueller - WaarBenJij.nu Flight cancelled and Bollywood movie - Reisverslag uit Bombay, India van Bianka Mueller - WaarBenJij.nu

Flight cancelled and Bollywood movie

Door: Bianka

Blijf op de hoogte en volg Bianka

20 December 2010 | India, Bombay

Hello All,
Due to the weather situation in London I am still in Mumbai.I hope to get a seat on the flight tomorrow. Still, I am not that sure because I did not get any information till now. I only know that BA will operate flights to London. Therefore it is still a surprise. I will go to the airport tomorrow and check it. Website is saying I have to rebook my flight. This is what I am trying to do now.
Today I spent at one of the Bollywood studios to be in the background with other foreign people.
It was a fun, but also a bit boring after a while because you wait and stay a lot. But good to see how a movie gets together.
Hope to see you soon,
Bianka

• 20 December 2010 - 21:06

Esther:

Hé Bianca, good luck. Weather conditions in Europe are so bad even airports have difficulties in accepting all trafic, so flights are being cancelled. I hope you will be home for christmast. See you soon, love, Esther

• 22 December 2010 - 23:48

Idzi Wagemans:

Hoi,

We zijn twee mensen uit Nederland die meedoen aan een internationale
    Photo Challenge op zoek naar wat hulp.
    De uitdaging is om te proberen een speciale foto van een van de nieuwe zeven wereldwonderen te krijgen.

De nieuwe zeven wereldwonderen zijn:

Chineze muur - China
    Cristo Redentor - Brazilië
    Chichen Itzá - Mexico
    Taj Mahal - India
    Colosseum - Italië
    Machu Picchu - Peru
    Verborgen stad Petra - Jordanië

We kunnen je hulp heel goed gebruiken!
    Omdat je op reis bent in India hoopten we dat je misschien familie had,
    vrienden of dergelijke die wonen in of rond Agra, dicht bij
    de Taj Mahal. Of misschien ken je iemand die iemand kent
    daar die de foto kan nemen.

Het foto heeft 3 regels:
    1 - Het bouwwerk moet duidelijk herkenbaar zijn.
    2 - Er moet een lokale krant in te zien zijn van die dag.
    3 - Het woord 'Woppa' moet worden geschreven op de krant en duidelijk leesbaar zijn

Kun je dit bericht versturen naar iedereen die je denkt dat
    in staat zou zijn om ons hiermee te helpen? Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld.

De deadline is deze zondag voor de nacht, Indiase tijd. (10 uur in de avond)
    Als je bereid en in staat bent om te helpen, of als je vragen of suggesties
    van welke aard dan ook over de wedstrijd hebt, neem dan aub contact met mij op:
    widzi@hotmail.com

Bedankt voor het lezen!

Groetjes,

Idzi Wagemans & Cynthia Tjhie

• 23 December 2010 - 06:49

Weihnachtsmann:

Hohoho, meine liebe Bianka. Ich kann Dir sagen es weihnachtes sehr. All über all auf den Tannenspitzen hast'e hier Tonnen von glitzerndem Schnee sitzten. Die Holländer fahren mit 50 km/h auf der Autobahn un die Flughäfen sind der totale Wahn. Also mein liebes Yoga Kind geniess deine Zeit sie fliegt wie der Wind. Ich werd Dich warscheinlich zum Feste nicht mehr sehn denn zu Weihnacht will ich nach Bayern gehn.... Ganz viel Glück und viel Herz zum Wiedersehn - ich muss jetzt arbeiten gehn.